Brev:
Vil ikke spise - 4 mdr.
5. juli 2004
Alder:
4 mdr.
Vil ikke spise - 4 mdr.
Hej
Håber du kan hjælpe.
Min Søn på 4 mdr, vil ikke ha erstatning. Han drikker max 150 ml pr måltid. Vi gir ham nu hver 3 time, efter indlæggelse på sygehus, hvor de mente at det var en dårlig vane, at han ikke ville fylde maven op. Det skal siges, at han får profylac,og vi har osse prøvet nutrimigen, uden held. Han er i denne uge, så småt startet på grød, hvilket han spiser med velbehag. Men han når jo ikke at drikke den mængde som han skal.
Syntes snart alt er prøvet, lige fra små glas, til kop med tud, andre sutter, osv.
Han har taget 300 g på, på halvanden måned.
Med venlig hilsen en mor der er desperat.